Εφαρμογή του Task Analysis στον Αυτισμό. ΣΤΟΧΟΙ: Δημιουργία οπτικοποιημένου εκπαιδευτικού υλικού για την αυτονόμηση των παιδιών στην παρασκευή των γευμάτων τους.
Διατροφική ανάλυση και θρεπτική αξιολόγηση των γευμάτων (Διατροφή και αυτισμός)
Εκπαίδευση στην εκτέλεση μεσογειακών συνταγών.Ψώνια στο super market. Πρόσκληση σε γεύμα - Προσομοίωση ταβέρνας, οικογενειακού τραπεζιού,επίσημης δεξίωσης.ΠΟΛΙΤΙΔΟΥ ΕΦΗ-ΣΕΡΕΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΣΟΥΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου